Glad påsk!

God förmiddag!

Påskafton
idag, det känns i luften...
Näe, det luktar inte ägg, det luktar inte chokladägg heller, ingen påskhare som lämnat något påskägg (med en iphone i) utanför dörren, inget påskris framme, inga små kycklingar på bordet och inga färgglada fjädrar heller...

Näe, detta är precis som vilken lördag som helst.
En solig sådan :) Så det blir en promenad lite senare ner till ICA Maxi för att köpa ansiktsmasker till oss. Sedan blir det påskaftonspizza hos Christian och Camilla. En helt vanlig pizza, utan ägg, men just idag på självaste påskafton får man kalla det påskaftonspizza.

Igår åkte vi till McDonalds för att vara lite onyttiga. Jag var modig nog för en gång skull och testade på en av de nya menyerna. Jag testade Hollywood Classic, med bacon och chipotle babercue-sås. Rökig och god var den, men den slår inte El Maco, den är den godaste jag ätit, den och McFeast.

När vi kom hem och lagt Melanie skulle vi spela lite Heavy Rain, vilket vi inte gjort på ett tag. Men då hittade Micke något nytt på PS3an, Vidzone, där man kan göra egna playlists, men videos, istället för typ MTV som har mindre musik än annat.
Vi hittade en hel del bra musik! Bland annat en skitbra låt med Tiesto och Nelly Furtado som heter Who wants to be alone.
Sen hittade vi Bullet för my valentine - Last fight! Mein gott! Grymt bra låt!






Måste även erkänna att jag tyckte att Sonic Syndicate är bra, eller ja, ett par låtar som jag hört nu i alla fall. En låt som jag gillat som jag inte trodde det var dom, som jag fick veta igår. Jag som avskytt dom bara för deras hysteriska vrål i alla låtar. Ja, de låtar jag fått höra i alla fall. Så jag ska ge de en chans och inte protestera när Micke sätter på de nästa gång.

Nu ska jag dricka upp min andra goda påskaftonskaffekopp!

Glad påsk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0