Förkyld

Ja, då har jag också åkt på denna förkylning :( Är helt slut i kroppen och ont överallt och ögonen känns som stora fotbollar och huvudet lika stort som Globen.
En arbetsdag på detta var ju inget vidare. Var inte mycket jag fick gjort idag. Näsan rann och huvudet nästan exploderade och när jag ska snyta mig så kommer knappt något... Bort förkylning, BORT!

Jag vill ju vara frisk till imorgon så att vi ska kunna åka och hälsa på Malin, Robert och lilla Alice i Göteborg. Vi ska gå på barnmarknad där de säljer barngrejer, kläder, leksaker, böcker med mera.
Får hålla tummarna på att jag blir bättre nu! Kanske inte frisk, men bra. Bättre...

Jag tog med mig fyra stora apelsiner från jobbet som jag tänkte pressa ner till mig och Micke sedan för att bomba kroppen med lite vitaminer.

Innan dess ska vi äta de där goda hamburgarna från ICA Maxi, deras egna burgare. Hur goda som helst.
Nu ska jag bara pallra mig upp ur soffan, svag som jag är idag och fixa lite greenstuff som vi ska ha till.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0