Äntligen!

Äntligen fick jag till det med bilderna från helgen som jag ville lägga upp. Micke visade mig nu igen hur man gör och jag hoppas att jag ska komma ihåg tills nästa gång. (Kommer säkert ha glömt det tills imorn :)
Så här kommer dem :)


Melanie fick leka med en ny leksak, en stekspade :)




Sedan fick Melanie låna Alices gåstol, denna gången gick det framåt :)




En sån här stol vill jag ha!




Yeey!


Melanie blev så trött att hon slockande med fjärrkontrollen i handen, hihi...




Jag och min lilla pärla!



För övrigt är det inte mycket nytt som hänt förutom att Melanies första tand syntes mer idag :) Så snart är den väl uppe. Som vi har väntat! Hon är även friskare nu, rinner lite från näsan fortfarande bara.

Jag är inte mycket bättre, än... Är riktigt trött på det nu. Har inte vart sjuk så länge, men längesen jag hade en sån här dunderförkylning. Så aldrig mer hoppas jag. Rösten är någorlunda tillbaka, men blåsan på näsan är fortfarande kvar och täppt näsa och snoooooooooor så att det räcker till grannarna och deras barn. Vart kommer allt snor ifrån???

Nu ska jag gå och snyta mig och sedan stryka färdigt lite kläder och sedan krypa ner i sängen med en bok tills älsklingen kommer hem från pingisen.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Fernando Prada

VA söt Melanie är! och va tiden går... Hennes första tand o allt. Hoppas att förkylningarna lagt sig! Hälsa Micke!

2010-04-25 @ 03:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0