Aj!

Har fått en stor förkylningsblåsa i och på näsan! På näsvingarna... Det gör skitont och svider :(
Min röst är inte heller tillbaka än, fortfarande hes men har i alla fall inte ont längre. Längesen jag var såhär dålig, minns inte när jag senast var det och vill inte alls vara det igen, det suger!

Både Micke och Melanie mår nu bättre i alla fall. Melanie är lite snuvig bara. Jag såg en vit liten prick på hennes tandkött innan så jag tror att det är en liten tand som vill komma upp. Första tanden :)

Försökte göra iordning lite bilder från helgen som jag tänkte lägga upp här, men photoshop är inte min kompis idag så det får bli senare när min bästaste webdesigner-Micke kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0